torsdag 15 april 2010

Uppgift 10- Seminarium 4

Insåg just att jag helt plötsligt fått en timme till övers, eftersom jag fick för mig att seminariet började kl 9 istället för 10 idag. Så, nu har jag helt plötsligt tid att skriva vad det är jag har förberett till seminariet.

Jag har skrivit instuderingsfrågor till kapitel 14, 15 och 16 i "Learning Web Design" av Jennifer Niederst Robbins. Kapitlen handlar om en hemsidas grundstruktur, samt hur man skapar en sidlayout med CSS. Det var en klurig bok att sammanfatta på en a4 eftersom det är en handbok och är väldigt "steg-för-steg"-aktig. Det blev helt enkelt en lite styltig sammanfattning, men sånt är livet ibland. Har också skrivit instuderingsfrågor till.

Nu får vi se hur det ska gå att presentera allt om två timmar. Wish me luck!

Inga kommentarer: